Hit the spot



Och så var det äntligen helg. Ikväll ska vi på julbord på slottet vilket innebär att jag kommer missa halva idol-finalen. Det är inte gutt, men julbord är. Har precis ätit en stadig frukost bestående av två lussebullar och ett glas o'boy. Det är vad jag kallar the cornerstone of any nutritious breakfast. Vaknade i lagom tid idag, drack kaffe, spelade harpan och gick en kortis på stan med Victor. Jag blir helt tokig när jag ser alla nyårsblåsor och juliga underkläder men inte ens får köpa en hårsnodd. Victor köpte världens snyggaste skjorta och jag fick bära påsen. Fair.

Denna veckan började bra = måndag med Emma som var jättejättekul, tisdag med Anki och Kajsamaja som också var jättekul. Sedan har det gått utför.. Igår var jag så deppig att jag bara låg i soffan hela dan och grät framför Oz med mormors cocoskakor och julmust. Jag gick inte utanför dörrn, jag sminkade mej inte, jag bytte inte kläder, jag använde inte ens deodorant. En riktigt sunkig jävla skit-dag. Jävla skit motherfuckin skiiit-pengar. Jävla skit-kassan och jävla skit-förmedlingen som inte kan sköta sina jobb. Om jag inte får pengar före jul eller åtminstone före nyår så må de brinna i helvetets lågor. Sankte Per kommer inte öppna pärleporten så att ni kan komma in.

Jag har inget mer att säga.


Coldplay - Reign Of Love (Lovers In Japan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0