tisdag



Sitter här helt solo i soffan. Lyssnar på jul-musik och käkar sesamkakor (ftw). Har precis kollat på senaste Prison Break och jag måste säga att den här säsongen är bäst hittills. Undrar om det är slut efter denna? Det känns faktiskt så.. Jag har aldrig gillat när serier tar slut, det känns som en bit av mej dör. Som när Sex and the City var slut, det kändes förjävligt. Och ännu värre när Gilmore Girls slutade. Jag grät som ett barn.

Nåja. Idag har jag tänkt ha en produktiv dag.. Först ska jag gå och fixa till mej, har urblekta Hello Kitty-mjukisar och rufs-hår. Sedan ska jag bege mej till tvättstugan för första gången. Ska bli spännande att se hur jag klarar av det. Hoppas det finns en manual av något slag, är litet rädd för maskiner.. När jag tvättat ska jag städa ordentligt här och höra av mej till vårdcentralen. Kom på att jag skulle hört av mej till min läkare för typ en månad sen. Äh, han är inte den starkast lysande stjärnan på himlen direkt.

Nu går jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0