I could use some directions



Oj vad klockan var mycket såg jag nu. Känns som jag nyss vaknade. Det har varit en låång dag idag som gått låångsamt. Vaknade vid åtta-tiden (före Victor) och blablabla. Gick ut på stan vid tio, för jag trodde att folk kanske inte vaknat än och att jag kunde få gå i lugn och ro. Ack så fel jag hade. På plats fanns redan barnvagns-maffian och varenda jävla pensionär i länet. Jag armbågade mej fram för att hitta en nyårsklänning men jag hittade ingen. Då gick jag till Backstage för att köpa mammas julklapp, men den fanns inte där. Jag gick till varenda frisör i stan och åkte till och med till Giraffen. INGEN hade den. Det innebär alltså att jag måste skriva om julrimmet. Så jag började nästan gråta och åkte hem till Djurängen istället. Började förbereda mej för att sy skit-draperiet men då ringde pappa och sa att han inte kunde idag så det får bli imorgon istället. Jag älskar att skjuta upp saker som jag verkligen inte vill göra. Jaja. Klockan hann bli kvart över draghålet så gick jag och Nils till mormor och morfar och drack kall glögg och tackade för pengarna. Jag blev påprackad gardiner, en röd lack-väska, dessertskålar och assietter och sedan slog klockan fyra. Vi tog bussen till stan så att Nils kunde köpa julklappar. Han är alltid ute i god tid. Jag tittade i några skit-butiker efter klänning men för fan det finns ju ingen. Nu har jag bara ett alternativ kvar. Den hinner komma före nyår men jag vet inte om jag vill se ut som julgranspynt? Vad tycker ni?

Hugh Grant & Haley Bennett - Way Back Into Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0