fredag



Idag blir det en bra dag. Det är mitt nya positiva tänkande. Jag känner mej faktiskt som en ny människa, tänk vad litet piller och två timmar hos en psykolog kan göra. Och det har bara tagit 21 år för mej att inse att det bara handlar om hur jag tänker och ser på saker. Men det spelar ingen roll, jag visste inte att man kunde må såhär bra och jag överdriver inte. Jag vill öppna fönstret och sticka ut huvudet och sjunga Vi går över daggstänkta berg falleraaaa.. Men det ska jag inte. Om en liten stund ska jag ge mej ut på stan och köpa var sitt fint papper till mej och Victor. Vi ska skriva ned bra saker som vi verkligen tycker om oss själva och sedan ska vi skriva bra saker om varandra. I alla fall ska jag genomföra det här och verkligen ta åt mej. Om jag om några veckor skulle börja känna mej sunkig och trist igen så kan jag bara ta fram pappret och komma ihåg att jag egentligen tycker så om mej själv.

Nu måste jag göra mej i ordning.

Kommentarer
Postat av: Emma

K= Knasig E= Envis R= Rolig S= Söt T= Trevlig I= Intressant N= Naturligtvis bäst!

Du är rolig, smart, söt, fin.. ja, underbar på alla sätt som finns! <3 Ledsen att jag varit en dålig vän på sista tiden, jag ska bli bättre, det lovar jag :)

2008-11-28 @ 23:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0