frick on a stick with a brick



Yes måndag äntligen som jag har längtat. Tänk om man kunde känna så på riktigt. Det gör inte jag, jag önskar att det kunde vara helg hela tiden så jag slapp känna mej ensam och rutten för att alla andra jobbar/går i skolan. Fast jag försöker att inte tänka så mycket på det. Jag har börjat trivas i mitt eget sällskap och tur är väl det, jag ska ju leva i den här människans kropp tills jag dör. Gick upp vid kvart över sex i morse för att jag inte kunde sova. Sedan har jag bara legat i soffan med Nyhetsmorgon och sedan Mamma Mia. Blir aldrig trött på den filmen. Nu är jag hemma i Djurängen och använder föräldrarnas Internet. Det är en livsnödvändighet. Hur skulle jag annars kunna söka alla dessa jobb som är lediga? Jo det.. Jag har sökt ett jobb idag. Och ett till ska det bli innan dagen är slut.

Helgen har varit superkul. I fredags var jag här hemma med hela familjen och tittade på Idol. Åkte hem sen och gick och la  oss. Städade hela dagen i lördags och sen vankades det fest. Skitskitkul var det verkligen. Fick karatefylla men det gick över ganska fort. På söndagen sov  jag till halv tre!!! OMG!! Då åkte jag raka vägen hem hit igen och åt glass till frukost. Vid sex-tiden åkte vi till mormor - jag, Victor, Nils, Moa och Toffa - och åt köttbullar i köket. Det var gott och trevligt.


Nu ska jag ha kul (=Mahjong).

Hej på en stund då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0