åååh

Sitter här med blött hår och rödsprängda ögon. Jag ville bara inte gå upp idag, jag drömde något coolio som var läskigt men roligt på samma gång. Ska till arbetsförmedlingen om en stund på basinfo. Annars hade jag aldrig varit vaken vid den här tiden. Ska bli fett trist yo. And what is worse, jag måste åka 401 och det har jag aldrig tyckt om. Förra gången så tappade busschauffören min växel på golvet så alla från lindsdal led med mej när jag fick krypa på golvet för att hämta dem. Det är inte det att jag är snål och inte har råd att förlora en krona eller två, men just den dagen så var jag beroende av de mynten för att kunna ta mej hem igen. Jag ville bara ropa ut de orden i högtalaren så att alla skulle veta om det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0