dolt nummer

jag måste bara säga att de som ringer med dolt nummer, inte orkar vänta tills någon svarar, inte orkar ringa igen, inte orkar lämna ett meddelande på mobilsvaret.. varför? man kan inte bara lämna ett meddelande som säger "ett missat samtal från dolt nummer". Jag har stor fantasi och det är inte alls bra för mina nerver. Först höll jag hårt i mobilen för jag tänkte att det skulle ringa igen - det var ju någon som skulle bjuda in mej på anställningsintervju. Sedan tänkte jag att det var det väldigt hemliga Apoteket som undrade varför jag knappt inte tog några samtal min sista dag på jobbet. Sedan trodde jag att det var någon från akuten som ringde och sa att Nils hade varit med i en olycka. Sedan tänkte jag att det var Victor som varit med i en olycka... Det är antagligen inget av alternativen, men det här kommer gnaga mej tills jag får svar.

Hemska hemska människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0