waiting gives devil time

Jag har haft en riktig slapp-dag idag. Jag känner inga krav alls. Gick upp tidigt idag också och det är kanske därför jag känner mej lite bättre än jag gjort andra dagar när jag gått upp vid 12. Jag är inte nervös för någonting och det känns helt enkelt som en väldigt bra dag. Har kollat på Smallville hela morgonen, ätit äpplen från Kivik och letat kameror på Blocket. Jag vill köpa en digital systemkamera men jag är inte så tät så jag har råd att köpa en ny med försäkring. Jag skulle aldrig våga ha med den någonstans. Men det finns faktiskt en hel del spånhuvuden på Blocket som säljer sina knappt använda för litet pengar.

Jag har fått min lönespec idag också och det såg bättre ut än jag förväntat mej. Jag kan säga såhär till alla som vet att de ska sluta att inte ta ut alla sina semesterdagar för då får man alltså pengar på kontot istället. Det kan det vara värt.. Så jävla rolig semester var det inte, ca 21 av 28 dagar spenderade jag i Skönköping med familjen Sugar. Det säger väl allt.

En av Victors presenter var biljetter till Sophie Zelmani den 24/10 i Borås. Jag hade inte vågat hämta ut dem igår för jag tänkte att han kanske jobbade, men nu ska vi iaf dit och det ska bli superdupergött. Nu väntar jag bara på att det plötsligt ska hända. Alltså att jag skrapar fram tre klöver på Triss, så att jag kan ta med mej Victor på Europa-runt nästa år. Undrar när det händer? Det finns 15 högvinster per 2 000 000 dubbeltriss. Det känns fan förjävligt. Ska jag behöva skrapa 1 999 985 dubbel-lotter kanske innan jag stöter på en miljon eller två? Då skulle jag behöva slösa bort ca 100 miljoner kronor före jag vann tillbaka en enda av dem. Och dessutom ca 100 miljoner minuter av mitt värdefulla liv. Känns väl uppiggande!

Näe. Men jag vet vad som är uppiggande.. Melker ska laga båtmotorn och Tjorven säger: Du har inte den rätta knycken!
Melker: Jag kan knycka till dej om du inte går din väg.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0