30 grader och inte ett moln


Jag skulle faktiskt gå upp tidigt idag. Och börja träna. Det är visserligen inte försent för att börja träna, men jag har fastnat bland alla resor som finns att välja bland. Hoppas Victor gillar de jag valt ut.. Jag orkar inte mer efter detta. Sedan ska jag ut och andas höstluft. Alla har ju inte tillgång till 30 grader och sol. Mamma ringde precis och berättade hur underbart de har det och vågorna hördes i bakgrunden. Kräkigt som fan. Onsdag är sista föräldrafria kvällen innan de kommer hem bruna som svin. Då blir det mexikansk afton med tacos och tequila.

Har faktiskt inte så mycket att säga idag. Jag tänker inte berätta hur trist jag har det för det vet alla redan om. Lite senare i eftermiddag kommer vi att ha bokat en resa och då lägger jag upp kräk-bilder här på hotellet bara för att jävlas.

Nu ska jag gå raka vägen till Berga. Köpa middag, snax, snus och nagellacks-remover. Mina naglar har sett ut som skit senaste veckorna och min remover är slut. Vad ska man göra då när man aldrig kommer ihåg vad det var man skulle köpa nu igen.. Måla på ett lager till och sen ser det ut som ännu mera skit när det skavts av. Jag hörde iofs att avskavt nagellack var den nya nagel-trenden. Kanske det, om man heter Mary-Kate och matchar det ihop med skor för 50000. Jag accepterar inte det här längre. I won't go down with this ship. Nu går jag.


Counting Crows - Good night Elizabeth

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0