wild strawberry violet leaves and ruby red grapefruit violet jasmine and gardenia vanilla infusion musks and white woods



Nu har de äntligen kommit hem från Greklandet. Solbrända, semesterlyckliga och jävliga. 300 liter sprit står nu på köksbordet. Ser underbart ut. They also brought gifts. Lite crap, Odysseus öga, solisar och parfym. Ikväll blir det grekisk afton med moussaka, tzatziki och ouzo. Ska bli götttt. Egentligen var det meningen att vi skulle haft tema-kväll i onsdags, fast mexikansk afton, men den blev aldrig av.. Lite trist, för det såg jag fram emot väldigt mycket. Jaja, idag är det i alla fall äntligen fredag och klockan sju är hela familjen samlad.

Jag har pedant-städat hela huset, utom i mitt eget rum, men på andra ställen som Gud glömt. Tog till och med en titt i kylskåpet. Det har luktat mystiskt där hela veckan. Victor trodde att det var vitkålshuvudet, så jag slängde det. Men det luktade fortfarande skumt idag.. Då sa Nils att det kanske var strömmingen. Vilken strömming? Den som jag och pappa köpte för typ tre veckor sen. Det KANSKE är den? Idiot. Jag tvingade honom att slänga den direkt.

Igår när Victor somnat så tittade jag på Bones, Smallville och Top Model. Det är inte bullshit, jag har följt det slaviskt från säsong 1 till pågående 11. Photo-shoots, drags och Tyra Banks är helt enkelt det roligaste som finns att se på TV. Och bara för det så har jag inte som högsta önskan att få vara med i programmet själv. Jag skulle vara en av de där tjejerna som blev missförstådda och få åka hem redan i första elimineringen.

Jag är dödstrött idag så jag orkar inte skriva mer.


Richard Ashcroft - Break the Night With Colour

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0