hangin around



Sing hallelujah sing it sing hallelujah, som Dr Alban antagligen sa, när han tittade ut denna vackra vår-da! Man kan ju inte låta bli att sjunga hallelujah när det är sånt här väder. När jag gick hem från skolan så var jag för det första nöjd efter att avklarat ett seminarie, en föreläsning och ett grupparbete, men mest så glad på grund av vädret att jag nästan gjorde som Pippi när hon rider in i Visby i första avsnittet. Ni vet: LA LA LA! *vissel vissel*, bara för att hon kände för det. Om jag hade gjort det hade antagligen alla med-fotgängare och cyklister undrat vilket dårhus jag lyckats rymma från.


Nu ska jag plugga. Hej då!


Counting Crows - Mrs Potter's Lullaby
You can never escape, you can only move south down the coast.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0