sommar sommar sommar


då en mild och smeksam vind fingrar på din bruna kind...





Det skulle helt enkelt inte sitta fel med en solig sommarkväll, med partybord uppdukat med superbock-öl, chips, grillat kött, potatis, sommarsallad, piña coladas, musik och snus. Fy fan jag skulle kunna hugga av mej ena armen på stubben. Vad det nu skulle vara bra för..

Istället ligger jag under täcket i sängen för det är isande kallt i lägenheten. Påsklovet är slut och jag har haft ett meningslöst seminarie idag. Imorgon ska jag till tandläkaren och borra bort en grop. Nästa vecka har jag en mördar-tenta som jag är superstressad inför. Den ska vara klar 24 timmar efter att vi fått den. Jag har fått svårt att andas och är lika spänd som tyglarna runt Thomas Quicks handleder. Hoppas jag i alla fall, för han HAR en berguv i huvudet. Han kanske inte har begått de där morden han dömts för eller erkänt, men han har som sagt en uggla innanför skallbenet och då ska man ligga fastspänd på en brits i ett stimuli-fritt rum och bli matad med Stesolid. Jaja, jag är stressad, det var allt jag ville ha sagt. Nu ska jag steka tjyckling, koka rödbetor och mosa ihop vitlökssmör.




Kommentarer
Postat av: amanda

åååw, det vore inte fel du :) deppa inte ihop kerstin, du är söt och det ska bli 24 grader ute i helgen (Y)

2009-04-21 @ 19:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0