skit


Jag är lat och ligger under två filtar i soffan. Har precis smällt i mej en halv liter citron & lakrits-glass med kolasås och lyssnar på Jigga man. Jag gick hem från jobbet vid halv tolv idag, yr och kallsvettig. Trodde jag var sjuk, men det var "bara" utsättningssymtom efter att jag glömt ta meducin igår. It's a bitch. Jag gick och la mej direkt och sov till tjugo över tre när Victor kom hem och pussade mej på kinden. Han åkte och fiskade så jag tog en sväng till stan, skulle bara till Konsum och konsumera. Men en liten avstickare till H&M har väl aldrig skadat. Ett armband, en tröja, ett hårband och ett par leggings. Nej, det har aldrig skadat har jag sagt. H&M Fashion News är ett gift, vilket också har resulterat i detta.












Ikväll ska jag packa ihop tio månaders lägenhetsliv i flyttlådor samtidigt som jag äter snask, micropop och pimplar vin. Imorgon går första flyttlasset.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0