döden döden


Här är dagens lista..

Senaste...

Film du såg: Harry Potter och halvblodsprinsen

Mat du åt: Fattigmannamat, ihopkok av kyckling, svamp och bönor i tacoskal (nu vill jag spy)

Känslan: Trötthet

Resa: Kreta

Glädje: Victor

Dröm: Vampyr-transformation ala Twilight med trädtoppar och jakt

Personen du pratade i telefon med: Kommer inte ihåg.. Torbjörn nånting

Personen du fick sms av:  Johanna

Ska bli skoj: Jullov, julafton, pengar

Ska inte bli skoj att: Jobba före och efter jullov

Sparar till: Grekland

Pålägg som gäller: Ost

Önskar att jag var bättre på: Framförhållning

Dagens dryck: Kaffe

Vad saknar du: Pengar

Tre band/artister: Counting Crows, John Mayer och Bruce

Vad har du gjort idag: Vaknat, gått, jobbat, gått, ätit bajs = plågats

Brukar du svära mycket: Ja som fan

Hur tidigt stiger du upp: För tidigt

På helgerna: Aldrig

Hur många timmar sover du per natt: 6-7

Vem är snyggast i världen: Jag, eller Robert Pattinson

Bästa saken som hände mig förra sommaren: Kreta och Emilia

Längd: 173

Vikt: Vet ej, don't care

Byter gärna garderob med: Elin Kling

Mig själv med tre ord (just nu): Trött, plågad, illamående

Jag ville bli när jag var liten: Jag och pappa gjorde visit-kort där det stod Kerstin Strömberg, civilekonom (vem fan drömmer om att bli det när man är nio liksom? Jag, uppenbarligen..)

Vad har du druckit idag: Kaffe och vatten

Vad var det senaste du köpte: Snus, chips och mat

Vad är det för väder hos dig nu: Snö och jävligt kallt

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja

Sover du tungt: Nej

Drömmer du mardrömmar: Ja

Trivs du med ditt jobb: Nej

Vad ser du om du tittar till höger: Victor

Vad gör dig glad just nu: Tanken på en varm gosig säng och en god bok, försvarets hudsalva och puss o nod gatt

Humör just nu: Död

Kläder just nu: Jeans, linne, hood

Morgon- eller nattmänniska: Morgon

Vad är viktigast för dig: Att jag är lycklig

Är du kittlig: Ja

Snarkar du: Nej

Stjärntecken: Vädur

Äckligaste insekten: Tvestjärt, hands down!

Längtar du mest efter just nu: Julafton, pengar och Grekland

Hur mycket shoppar du för varje månad? Inget eller allt

Hatplagg? Stenhårda jeans som skaver i kärlekshandtagen eller spetstrosor som skaver därbak

Vad vill du bli? Expert, allvetare och nobelpristagare, eventuellt president

Är lönen viktigast? Nej, stimulans, engagemang, värde och arbetskamrater

Är otrohet okej? Nej

Älskar du någon? Ja

Betyder familjen mycket för dig? Ja

Är du lojal? Ja

Tycker du om att dricka dig full? Nej

Hemmafest eller krogen? Hemma

Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa? Fred på jorden, nya regnskogar, mat och kläder åt alla och horor till alla som inte får ligga

George Bush? Hell on earth i personifierad form

Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka? Om jag fick drömma så skulle jag bara få flickor och de ska heta till exempel Elise, Anna, Märta.. Om jag fick en pojke skulle jag döpa honom till Rahula (betyder 'boja' enligt buddhismen) eller Djävulen (är den som representerar 'det onda' enligt judisk, islamisk och kristen föreställning)

Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten? Om jag kommer till pärleporten och Gud säger något till mig så dör jag omigen

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0