fredagen den trettonde



Varför är jag vaken när jag kan sova? Detta är min första helt lediga dag på nästan två veckor och jag borde ta tillfället i akt och sova ut. Jag låg vaken ganska sent inatt och var efterklok. Det är lätt att bli när huvudet är fullt av Freud och sånt. Svårt att koppla ur den gubben när jag spenderat en vecka med att pränta in honom i huvudet. Jag hade muntlig tenta igår, och jag klarade det antar jag, för läraren skulle maila om man inte gjort det. Jag har inte fått något mail. Så ikväll ska jag ta i ordentligt med giftiga färgglada drinkar! Ska på Palace och kolla in Moas projektarbete - modevisning. Nils ska stå på scenen i bakgrunden och vara svart så det känns extra spännande. När jag kommer inramlande inatt så kommer jag att ha fått ett mail där det står "Alla i din grupp klarade tentan, utom du". Vilken baksmälla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0