jadajadajada


Degar i soffan som vanligt. Har nu endast 100 sidor kvar i bok-jäveln, men måste ta små pauser ibland för att ta in allt jag läst. Jag kan nu allt om Freud och Krepling, terapiformer, hemliga möten myndigheter och läkemedelsföretag emellan, scientolog-idioter, (visste ni att de tror att om en människa mår dåligt så beror det på traumatiska minnen från tidigare liv som orsakats av fientliga utomjordlingar som hjärntvättat människan med olika "implantat". SICK!!) all forskning bakom antidepressiva läkemedel och hur det på grund av dessa läkemedels uppkomst som diagnoser som depression och ångestsyndrom kunnat ställas över huvud taget. Kort och gott: Vi har 1800-talets mikroskop-forskare att tacka för möjligheten att sjukskriva oss idag när jobbet blir för stressigt.


Oj just det. Sverige-favoriterna Olsenbrothers har släppt en ny skiva. Fy fan. Hur kan snubben med den trygga och manliga rösten ens påstå att de skulle vara Sverige-favoriter? Är det någon som saknat dem? Helt ärligt?! Jag trodde/hoppades att de hade trillat av pinnen vid det här laget, de måste ju vara över 100 år nu? Sådana där irriterande hemska människor ska alltid klänga sej fast så länge som möjligt. Men där står de i tv-rutan med sina vita skägg och krokiga ryggar och sjunger. De kan inte åka på turné den här gången tyvärr för både Jörgen och Noller har ramlat i duschen och brutit lårbenshalsen. Ja jag tackar Gud i alla fall, för att vi slipper höra fly on the wings of love. De förpestar tillvaron så till den grad att jag funderar på att bojkotta teven tills de faktiskt är döda och begravda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0