make that change


Nu har jag gråtit som ett litet kolik-barn i flera timmar. Det är ingen hejd på eländet.. Näsan är täppt och ögonen små smala svidande springor som sticker fram om man letar noga bland all rödsvullen hud. Jag har såklart tittat på minnesstunden för Michael. Det finaste jag sett på TV4, ja kanske på TV över huvud taget.

Nu är det Dangerous-konsert och Michael har paljettjacka, pilotglasögon, bandage, för korta byxor och guldstring - sweeeeet. And dangerous. Men han var vacker, vacker i allt. Hoppas han är fin i guldkistan och vilar i frid. Nu tar jag adjö.


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Ja, han var fin Michael...Såg du det helt magiska solo-numret, när han dansar till Billie Jean och är alldeles, alldeles underbar och onaturligt urläcker?!

Mamma

2009-07-08 @ 12:49:14
URL: http://keerstins.blogg.se/
Postat av: Therese

Usch!! Jag var också helt förstörd efter minnesstunden, men visst var den fin? Den kunde inte blivit bättre tycker jag, kanske lite mer personligare dock.

2009-09-14 @ 22:26:51
URL: http://thereselindquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0