I vilket fall som helst



ÄÄÄÄEEE jag DÖÖR. Tomas Ledin är det snyggaste jag sett. Var har han hållit hus i TRE jävla år? Det spelar ingen roll, nu sjunger han allsång med lyckliga satar på Skansen. Jag har redan hunnit börja gråta och slutat. Jag började när Anders hoppade ut på scenen och slutade nånstans vid "en blandning av sött och salt". Jag är ensam hemma, men jag sjunger med i alla fall. Majoriteten av mina grannar är ändå döva. I natt är jag din, jävligt bra låt och tro det eller ej men den handlar faktiskt om mej. Det är jag som Tomas vill ska le som bara jag gör.

Jag har haft fem helt otroligt underbara lediga dagar i rad.
Fredag: midsommarafton på Kullö. Roligaste midsommaraftonen i mitt liv.
Lördag: midsommardagen hemma hos mamma och pappa med Livet från den ljusa sidan.
Söndag: Borås och Elton John-konsert. Frickin great.
Måndag: heldag på staun i Borås och hemresa i första klass med SJ. Sedan hade vi grillkväll och kubb hos Toffa.
Tisdag: Slappat och solat på Boholmarna vid poolen. Ätit sill och spelat kubb med Anna och Göran. Snart: Morden i Midsomer.

HAHAHA Tingeling-allsång. FY fan jag älskar Henrik Dorsin för att han har stuckit hål på ett gravallvarligt Sverige. Sjukt sjukt rolig och så politiskt inkorrekt. Det är ju helt lysande och otroligt att alla hederliga allsångs- och schlager-fans inte jagar honom med högafflar. Det kanske kommer..

Imorgon börjar jag igen, men jag ser framemot det. Mest för att jag ska öppna min lönespec, remsa efter remsa och med stor dramatik ska mina ögon ploppa ur sina hålor när jag ser beloppet bredvid "att erhålla"-rutan. Jag blir glad hur litet eller mycket det än gäller. Det ska också bli roligt att återse mina kära kollegor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0