I can't believe it's friday

och att jag bara ligger här och glor på whatever is on tv, för tillfället Äntligen hemma. Jag har städat och diskat och stånkat och flåsat på toagolvet bland silverfiskarna och dammråttorna. Jag som hade sagt att jag aldrig skulle städa toaletten igen. Men jag står inte ut med att vistas i billiga hor- och pundar-miljöer. Det är det äckligaste jag vet med smutsiga toaletter. Damm som fastnar i allt som är minsta lilla fuktigt dvs allt i ett badrum: golvet, duschen, handfatet, toastolen, spegeln, hyllorna och till slut de motherfucking tandborstarna.

Martin Timell har lärt sej att älska ett nytt ord som han spottat ur sig flera gånger i enda enda mening. Bond-förnuft. Aldrig hört att tidigare. Men det är tydligen något bra. Något man bör ha. Så man slipper vara rädd och skaffa sej rörelsedetektorer i köket. Svarta vattenelement har dem i det fina huset de bygger om. Jävlar vad snyggt med svarta vattenelement. Det ska jag ha när jag blir stor. Och en bra pistol. Och bond-förnuft.

Yeah whatever. Nu ska jag reasearcha till min social-tenta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0