pink gets me high as a kite


Nymålade naglar på både händer och fötter. Rosa och turkost, det är mitt liv dä sä. Sen jag fick monster-lönen har jag shoppat som en dåre. Smink, kläder, filmer, serier, krämer, biobiljetter, you name it.. Jag har beställt så mkt på nätet att jag inte kommer ihåg allt. Because I'm worth it.

Jag jobbade till fem idag, hela Sverige har ringt till Apoteket idag, jag överdriver inte. Undrar ifall alla har ringt idag för att de tror att vi inte kommer svara i morgon? Jag vill egentligen inte tala om det här, med tanke på att ni kanske ringer då, men vi på Apoteket kommer att finnas imorgon också. Halverad styrka dock, så ring helst inte. Ni kommer att få vänta i luren länge länge och när ni väl kommer fram och kanske önskar få rådgivning, då kommer vi hänvisa er till Läkemedelsverket som imorgon 1/7 tar över Sveriges oberoende läkemedelsinformation. Nu vet ni det. På Apoteket får ni bara rådgivning i samband med köp. En så kallad win-win-situation. Jag skulle rekommendera er att inte ringa alls, vi har inte fått någon utbildning som heter duga så jag kommer svamla och stamma och "öööhhh":a tills jag får kläm på att. Om ni mot förmodan ändå vill ringa, så ring efter 18, för då har jag gått hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0