EEAAGLEE!


Varför har ingen sagt något? Varför har ingen berättat att linfrö kan vara farligt? Jag trodde att det var nyttigt och endast nyttigt. Så jag har haft det i yoghurten, i bröddegen, på brödet, i gröten, i salladen - you name it. Nu ska de ut ur mitt hus. Man kan nämligen bli förgiftad, vilket jag har blivit. Det spelar ingen roll vad ni säger. Jag är övertygad om att jag är vätecyanid-förgiftad. Jag VET att jag är det. Så jag håller på att avgifta mej med hemmabryggt örtte (som jag hört ska vara utrensande?!) och mycket vatten.

Livsmedelsverket nämner några exempel på kliniska symtom som kan uppträda vid cyanid-förgiftning: huvudvärk (check), illamående (check), yrsel (check), förvirring (check????), domningar (check) och hjärtklappning (check). Dessutom så uppvisar jag tydliga tecken på flitigt linfrö-intag i allmänhet, med andra ord, min mage är inte vad den brukade. Jag må vara förgiftad, men jag ser helt objektivt på saken, konstigt nog. Känner mej inte orolig, utan betraktar min förgiftning ur ett så kallat "outer-body-perspective". Jag är en sjukdom, som bör observeras utan att blanda in känslor och bli personlig. Som Simon and Garfunkel hade sagt: Jag är en sten, jag är en ö. Och en sten känner ingen smärta; Och en ö gråter aldrig.

PS. Klicka på länken nedan och bli medlemmar, annars får jag inga presentkort. Och det är jag faktiskt värd. Jag är förgiftad, kom ihåg det. Ni kanske inte får träffa mej igen, och då kommer ni tänka "Jag tryckte inte ens på länken - fan ta mej". Hej då.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0