fredagsmys


det finns en dag då man kan andas ut.
man slipper chefens tjat och kommer hem till slut.
since I moved here all I do is mys and mys. YES WE DOOO!
det är dags för fredagsmys om det så är det sista jag gör.
snart är det fredagsmys, hoppas inte föräldrarna stör.
nu är det slut på veckan, det är dags för fredagsmyyyyyyyyyyyyyyys

YES IT IS! Efter att gulle-Malin kommer och hämtar mej och kör mej till IKEA. Efter att jag och Anette sovit i sängarna där och skrivit rapport och reklam-analys. Efter att jag åkt hem igen och ätit lunch. Efter att jag åkt till jobbet för att prata med galningar i fyra timmar. Efter att klockan slagit 20.00 och jag får komma hem till slut. Då jävlar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0