mitt huvud är en fullsatt arena


Nu är jag hemma i Djurängen och lånar internet ett tag, eftersom vi inte har installerat det hemma hos oss än. Det är så sjukt handikappande att inte ha tillgång till det, bara en sån liten grej som att kolla upp ett telefonnummer eller vad det är för film på fyran ikväll.. näe, glöm det.

Jag hade 17 nya mail och kommentarer på Moodle (högskolans plattform) varav en kommentar till min och Evelinas sexologi-uppgift. Jag blev så upprörd över den att jag började skaka, men resonerade en stund med Evelina och kommenterade sen tillbaka. SNAP! Ibland förstår jag mej inte på folks reaktioner, men med hjälp av lite personlighetspsykologi och empati så går det bättre.

Jaja, nu ska jag lugna ner mej och försöka tänka på annat. Vi har börjat få fint i lägenheten, men det står kartonger ÖVERALLT och det ligger skräp och prylar i varje vrå. Göran skruvade fast våra nya hyllor i väggen så vi kunde få upp böcker och filmer. Nu ska vi bara fixa färdigt i klädkammaren så tror jag att det blir bättre ordning.

Apropå något helt annat, vilken bio-höst/vinter det här är! Coco, livet före Chanel, The Box, 2012, Paranormal activity, New moon, Luftslottet som sprängdes, Sherlock Holmes, Snabba Cash, Shutter Island, Brothers, I love you Philip Morris... OMG, I've died and gone to movie-heaven.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0