there's a possibility


Jävla Spotify-reklam.. det är inte bara det att det är irriterande, eller att Basshunter är förjävlig, utan det förstör hela stämningen man försökt bygga upp i playlisten. Igår ville jag ha ångest-stämning ala Twilight-soundtrack, idag vill jag ha julstämning ala motown. Hur mycket ska di ha för att hålla käften?

Inatt sov jag hos mamma och pappa, och när jag vaknade fanns det kaffe - det är alltid kaffe som får mej att vilja gå upp om mornarna. Igår när jag vaknade upp hemma i lägenheten så visste jag att kaffet var slut så jag låg bara och stirrade upp i taket en timme innan jag orkade släpa mej ut ur sovrummet. Kamomillte är visserligen gott, men utan kaffe får jag migrän. Idag har vi varit på loppis i folkets park, hittade inget särskilt, men mamma köpte hästar, böcker och dockor till Kajsamaja. Själv har jag hittat gulliga Alfons Åberg-kläder som hon ska få i julklapp. Apropå julklappar så har jag beställt något till mej och Emilia, som jag tror att hon kommer uppskatta lika mycket som jag ;)

Näe nu dör jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0