nu måste vi dra


Ligger i sängen i mitt rum, antagligen sista gången på ett tag. Fast jag vet inte, eftersom vi inte fixat bredband till lägenheten än så har jag en känsla av att jag kommer dröja mej kvar här. Inte för att jag inte vill det annars, men betalar man hyra för ett annat place så är det väl meningen att man ska vara där :)

Imorgon går, vad jag hoppas är, sista flyttlasset och sen ska det fixas och donas och handlas - det roligaste med hela flytten. Men om jag känner mej själv och min karl rätt så kommer morgondagen bjuda på en hel del otrevligheter och bråk och irritation, som den hetlevrade otåliga kvinna jag är. Jag vet så väl hur det kommer bli, när jag kommer vilja packa upp alla kartonger, montera Ikea-möbler, inreda klädkammaren, sätta upp tavlor och åka och handla så är jag "stressande" och så blir jag arg som ett bi för att jag "INTE ALLS ÄR STRESSANDE, FY VAD ORÄTTVIST! JAG ÄR BARA IVRIG OM ATT ALLT SKA BLI KLART SÅ VI KAN FLYTTA IN FÖR VI HAR FAN BETALT HYRAN OCH DÅ VILL JAG FÅ DET FINT MED EN GÅNG OCH KÖPA GOD MAT SÅ VI KAN FIRA". Jag förbereder mej mentalt och tar ut ilskan i förskott, som jag brukar.

Idag har jag skrivit hemtenta i Sexologin och jag måste säga att det är nog bland det bästa jag åstadkommit hittills under mitt student-liv. När jag är klar med psykologi-uppgiften så kommer jag nog byta till den, för den är också riktigt riktigt bra. Nästan så jag borde få MVG fast man bara kan få VG. Mmmmm, det luktar skryyyt.

Kommentarer
Postat av: FATMA | sångerska

The Host är mycket bättre än Twilight böckerna, håller du med mig? ;D

2009-11-03 @ 17:19:18
URL: http://fatmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0