situations are critical


Åhh skulle varit klar med den här skit-uppgiften för flera dagar sen och now I've ran out of time.. men jag är fortfarande inte motiverad. Det finns så mkt annat roligt att sysselsätta sej med, läsa andra böcker, titta på serier, titta på tv, städa, diska, fixa, julpynta, tvätta, handla.. OMG! Idag är Victor ledig också, vilket inte gjort saken bättre. Vi mördade varenda kartong i lägenheten och plockade upp allt som inte redan var upplockat, men det är fortfarande bara nästan färdigt. Istället för kartonger som sängbord har vi numera inga sängbord alls och jag vet inte vilket som är värst?!

Anyhow, motivation var det. Varför hittar jag den inte? Varför känner jag mej inte stressad när jag måste vara klar idag?! Jag måste vara den utvecklingsstördaste människan på denna jord. En annan sak som inte gjorde saken bättre är att jag fick VG i den förra kursen (yeah that's right) fast jag misskötte mej en skvätt där också. Därför är nog min hjärna inte övertygad om att gott betyg kommer ur gott uppförande. To hell with it! Jag ger upp!

Här är min julplaylist (så mainstream den bara kan bli, men jag delar med mej, som man bör om julen):
Darlene Love - All Alone On Christmas
Dean Martin - Let It Snow!
Mariah Carey - All I Want For Christmas
The Drifters - White Christmas
Nat King Cole - The Christmas Song
Frank Sinatra - Have Yourself A Merry Little Christmas
Brenda Lee - Rocking Around the Christmas Tree
Chris Rea - Driving Home For Christmas
The Pogues - Fairytale Of New York
Tommy Körberg - O Helga Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0