liar liar pants on fire


Alltså, jag känner mej lurad, förd bakom ljuset och en smula naiv. Men när man är politiker, förtroendevald och riksdagsledamot, representerar ett parti och alla de människor som röstat på detta parti (och kanske till och med på just den politikern), ska man inte närvara i riksdagen då, och särskilt se till att ha Alvedon i medicinskåpet när det vankas voteringar? Det var verkligen ett scoop tv4 - aldrig har jag ens funderat över att riksdagsledamöter gör annat än sitter i riksdagen. Jag tycker inte de ska få ha andra jobb. Tänk på alla oss arbetslösingar som inte har ett enda litet uselt jobb, och så har dem två de jävlarna! Och ingen av er ska tro att jag eller någon annan i min närhet ska glömma det här. Nepp. Den här statistiken ska jag suga åt mej som en tvättsvamp, analysera och ta vara på och sedan sprida ut till alla jag känner. Nästa riksdagsval, då ska ni få se. Då kommer ni inte längre att ha två jobb era svin, i alla fall inte om jag får bestämma.



Den där Thomas Bodström har jag aldrig haft mycket till övers för. En typisk advokat, uppkäftig och ser ut att smida onda planer innanför pannbenet. Titta bara!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0