tack glamour


Ligger här i Victors säng och har bläddrat igenom nya Glamour-tidningen och käkar morötter och dipp som om det gällde livet.. I Glamour lärde jag mej nya saker, t.ex:

  • Rihanna är årets bäst klädda kvinna
  • 15 säkra sätt att bli moderätt
  • Strumpbyxan fyller 70 år i år
  • Micropop och M&M är smarriga hälsosnacks
  • blah blah blah "så känner du igen en player" blah blah
  • blah "lider du av den nya kärleks-stressen?" blah blah blaaaaah
Jag vet redan att Rihanna har snygga kläder
Jag är redan moderätt
Jag bryr mej inte om hur gammal strumpbyxan är
Jag äter micropop med smör annars är det inget att ha och då är det inte längre ett hälsosnack
Jag känner igen en player för att han har "hora" skrivet i pannan och går med könet först
Jag lider inte av kärleks-stress, men om jag gjorde det så skulle jag veta det utan att behöva läsa Glamour

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0