Kreta



Nu är vi hemma och ångesten har aldrig varit större. Jag saknar varmt hav, solen, dofterna, maten, folket, åsnan och till och med minidiscot. Nu börjar allvaret igen, som man brukade säga när man var liten efter man haft ett långt underbart sommarlov. Den här gången menar jag det verkligen. Det känns som jag haft ett långt underbart sommarlov på Apoteket för vi har haft så roligt. Förra veckan åkte vi till Kreta. I torsdags kom vi hem till piskande regn och kyla. Igår trotsade jag vädret och tog på mej shorts fast det stormade. Fan man ska väl få visa upp sin bränna innan den bleknar bort. Och skolan, som redan känns stressande fast jag läser på halvfart. Kurslitteraturen kostar mig varenda kron-usling jag tjänat in den här sommaren och jag fattar ingenting av hur det funkar med webb-baserad utbildning. Igår tittade jag på Brokeback Mountain fast jag hade lovat mej själv att ALDRIG se den filmen igen. Jag dör av sorg och jag har aldrig varit med om en så vacker kärlek. Varför kunde dom inte göra som Jack ville? Och blev han ihjälpiskad eller exploderade däcket? I don't get it.

Nu ska jag sluta beklaga mej och visa bilder från Kreta istället. Om en vecka har jag kommit över det.



Utsikt från vår balkong




Mat



What up!



Victors sexy-tan



Utsikt från en solstol



Utflykt till Gramvousa och Balos Bay



Vi släpade oss upp för världens högsta berg i stekande sol



Men det var fint



Och vi drack öl på båten som belöning





Sen kom vi till Balos Lagoon



Sanden var rosaskiftande och vattnet ungefär såhär djupt överallt



V + K



I bakgrunden är berget vi besteg



Kissvarmt vatten



Awesomeness



Gissa kroppsdelen 1



Gissa kroppsdelen 2



Hotell



Victor and the waves



Chillaxin



Victor och en liter öl i Chania stad



Mamma och Michail doing the Macarena OMG



Världens finaste



Strandpromenad till Kalives



Johanna, världens godaste drink och världens godaste omelett



Sista kvällen med Mojito



Lilla åsnan som bara stod på en parkering hela dagarna med flugor i ögonen, som att hugga sej i hjärtat med en kniv när man såg den



Sista frukosten med världens godaste yoghurt och melon



The last kiss




Kommentarer
Postat av: Emilia

Fy faan vad jag hatar dig, varför kunde du inte ha packat ner mig i resväskan? ;)

2009-09-05 @ 16:57:16
Postat av: Emma

Åh, fan vad UNDERBART Kerran :) Tänk om man kunde ha det så bra jämt! Ringer dig på måndag.. ser fram emot att träffa dig, gullis!

2009-09-05 @ 19:59:28
Postat av: Anna-karin Jansson

Aa jag får tårar i ögonen.. soft!! Nästa år åker vi tillsammans allihop annars dör jag!

2009-09-06 @ 17:49:18
Postat av: Anonym

Det är klart vi gör, jag har hittat många billiga resor nu ;)

2009-09-07 @ 08:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0