the possimpible


My goodness jag har så tråkigt att jag inte längre vet vad jag ska göra. Jag har lämnat tillbaka byxorna på Gina, jag har kollat de senaste föreläsningarna i pyskologin, jag har läst igenom alla inlämningsuppgifter (men eftersom jag inte fått böckerna så kan jag inte göra dem än), jag har putsat kylskåp, micro och ugn, speglar och handfat på toaletterna och jag har tittat på Tyra Banks show. Kul. Det känns som jag är arbetslös fast jag egentligen borde vara fullt sysselsatt med skolan. Men faktiskt så finns det ingenting att göra än. Den första uppgiften ska lämnas in 20/9 = om 12 dagar. Egentligen har jag det rätt soft. Halvfart (snigelfart) i psykologi B på webben och en skolkväll i veckan när vi träffas och pratar om sex = fullt studielån. What up! Cheer up.. Get the fuck up!

Nu är det Top Model säsong 4 på trean. Ska nog göra mej en omelett och njuta. Photoshoots är det bästa jag vet.

I need to go back.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0