don't


Idag är det 3 april vilket betyder att min lillebror fyller 20 år. Det är 20 år sedan den där lille föddes och längesedan han var en riktig liten pudding, jag kan inte komma på nån sötare ungjävel. Så mjuk och len och alldeles vithårig. Det är nästan så jag kan gråta en skvätt..


Anyways. Det är påskhelg och det är så innerligt skönt att vara långledig (tack Jesus för att du dog och återuppstod). Igår hade jag och Emilia serie-kväll. Vi kollade Project Runway, Top Model, Grey's, Vampire Diaries och Bones. Sen försökte vi oss på några omöjliga yoga-poser. Helt crazy verkligen. Man kan inte göra såhär..



Hur i hela friden får man upp benen?



Mmm, det gör inte alls ont att luta sig bakåt när man gör sådär..



Hur?



Varför?



Nono!



...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0