vet inte men det rimmar på lotto


Hallå hej. Nu är jag hemma igen efter två dagar i Upplands Väsby. Eller rättare sagt Runby backar, där Nils numera bor. Jag har gråtit ikväll så jag fick näsblod för att han fattas mej så det värker i bröstet. Jag kunde inte hjälpa det, det är min lillebror vi snackar om. Han kan inte bara lämna stan helt obemärkt.

Lägenheten var jättefin och området verkar trevligt och lugnt. Jag och pappa handlade på Hemköp, sen beställde vi pizza, drack lite folköl, bäddade upp i vardagsrummet (Nils rum) och tittade på Bröllopsfotografen. Jag har sovit på en bäddmadrass inatt och pappa fick sova på möbeldynor. Ganska obekvämt, men jag somnade innan filmen var slut och pappa väckte oss vid halv tio-tiden idag. Med andra ord har jag sovit nästan 12 timmar inatt - PÅ EN BÄDDMADRASS sa jag.

Han är inte långt borta, han är bara i Upplands Väsby. Det ligger jättenära Arlanda. Han är i Sverige. Han är inte i Argentina.

Jaa.. Imorgon börjar skolan och jag är fortfarande inte ett dugg nervös. Jag har arbetat hårt med att lära mej en sak - DON'T WORRY ABOUT THE FUTURE. OR WORRY, BUT KNOW THAT WORRYING IS AS EFFECTIVE AS TRYING TO SOLVE EN ALGEBRA EQUATION BY CHEWING BUBBLEGUM. Det är klart att jag fortfarande oroar mej för framtiden, men jag är numera stolt expert på att skjuta upp oroandet till samma dag då orosmomentet ska inträffa. Det finns verkligen ingen som helst mening med att oroa sej före.. Om det inte funkar så kan man lägga sej i ett varmt bad, hälla upp en whisky och sätta på Tre Kronor. Sitta i lotiontrans och bara smörja i flera timmar eller rycka ut hårstrån på benen med pincett.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0