min kyl den är tom mina pengar är slut


Nu har jag kastat i mej korv och makaroner och ibland älskar jag verkligen skogshuggarmat. Det känns så rejält på något sätt.

Fick paket från H&M idag och kläderna passade naturligtvis som handen i handsken. Nu väntar jag bara på tillfälle att få använda dem. Och det är lite horiga plagg så jag vet inte alltså. Är det bara Ölandsgatan som gäller eller finns det andra fnaskiga ställen att besöka här i stan? Åh förresten, jag är pank. Igen. Och som vanligt när jag är pank så blir jag sugen på att springa runt på Weekdays rea och hitta jeans för halva halva reapriset eller skriva in mitt kortnummer på asos och sen få ångest så det riktigt hoppar till i bröstet. Men jag kan säga såhär, det är värt det VARJE VARJE VARJE VARJE gång. Jag är aldrig lyckligare än när det ligger ett tjockt paket i brevlådan som är helt fullpackat med kläder och skor och smycken och annat.

Inatt drömde jag att jag bodde på hotell med massa främlingar i samma rum + mamma och Elise. Helt plötsligt springer VÄRLDENS största spindel på golvet. Jag lovar, den var lika stor som den där pappa-spindeln i skogen i Harry Potter och hemligheternas kammare. Okej, inte riktigt. Den fick liksom plats i hotellrummet. Men jag sprang ut därifrån, och gick och hittade värsta shunnen i hoodet och fick honom att köra över spindeln med en gräsklippare. Sen brände han upp likdelarna. R to the espect! Efter det var vi bffs så att säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0