the lights are much brighter there, you can forget all your troubles, forget all your cares


Lyssnar på en ahhh-ångest-nu-skär-jag-upp-handlederna-och-hänger-mej-samtidigt-skiva som jag brände för hundra år sedan.

Tracks:

Jack Johnson - Better Together
Joshua Radin - Today
Tom Petty - Free Fallin
Jason Mraz - I'm Yours
Cornelis Vreeswijk - Cool Water (På Den Gyldene Freden)
Simon & Garfunkel - America
Bo Kaspers - Innan Klockan Slagit Tolv
Rogue Wave - Eyes
Josh Rouse - Streetlights
Bo Kaspers - Dansa På Min Grav
Robbie Williams - Come Undone
Counting Crows - Anna Begins
Bo Kaspers - Bara För Din skull
Jack Johnson - Gone
Cat Stevens - The Wind
Bo Kaspers - Undantag
Petula Clark - Downtown
Joshua Radin - Everything'll Be Alright
Ted Gärdestad - Helt Nära Dej
Coldplay - In My Place
Imogen Heap - Hide And Seek
The Mamas and the Papas - Make Your Own Kind Of Music

Annars tänker jag på Jay-Z och Chris Martin idag.. Jag skulle hugga av mej alla mina lemmar för att få se dem live tillsammans. Samma sak skulle jag göra för att få se Simon & Garfunkel och Counting Crows.














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0