-


Sitter här på jobbet och är redan trött på folk. Nu har det gått en och en halv månad sedan de första apoteken såldes men fortfarande blir folk helt chockade och nästan dör när vi talar om det. Eller så blir de arga för att vi inte kan se deras lager och att de måste ringa ett annat nummer, vilket jag förstår, men det är inte mitt problem. Så här ser de flesta av samtalen ut nu för tiden:

- Kan du se om de har den här varan på lager?
- Nej, de har ju sålts till ett annat bolag där, men du kan få numret dit så hjälper dem dig.
- Åhhhhhh..... SUCK! Jag orkar inte, du kan väl koppla mej?
- Nej, det kan jag inte. Brukar du även ringa till Coop och be om att få bli kopplad till ICA?

Så, tänk på det gott folk. Ring inte hit och be om sådana saker, vi är inte nummerbyrån.

Tack och adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0