outcast


God morgon. Jag tog lite sovmorgon idag och har således sovit nästan elva timmar inatt. NICE! Jag börjar klockan tolv idag och slutar vid sex och jag har en känsla av att folk kommer ringa som tokiga under dagen. Fredag = nej-nu-får-jag-panik-för-min-medicin-kanske-inte-finns-på-lager-och-jag-måste-ha-den-innan-helgen-annars-dör-jag-och-då-är-det-ditt-fel! och så förstås löning = pengar att köpa medicin för.. 

Igår hade jag en produktiv dag över huvud taget. Gick upp tidigt, käkade frukost, promenerade till jobbet, satt på gymboll hela passet, promenerade hem, åt lunch, betalade horiga räkningar, städade stället och diskade all disk och storhandlade med Victor. Nu är jag väl pank kan jag tro, fick bara 600 spänn i lön för januari och 8000 från CSN. Nästa månad blir MUCHO fetare.. Dock så har jag tre auktioner ute på tradera och de slutar vid tre idag. Jag säljer för stora Converse, ett linne och en jacka och sammanlagda buden ligger på 600 nånting.. Don't you just love tradera!?

Fredagsmys-playlist på Spotify
Josh Rouse - It's the nighttime
Damien Rice - Coconut skins
Radiohead - Creep
Lars Winnerbäck - Brustna hjärtans höst
Joshua Radin - These Photographs
Joshua Radin - Closer
Sufjan Stevens - For the windows in Paradise, for the fatherless in Ypsilanti
Anya Marina - Satellite heart

Kommentarer
Postat av: Emilia

promenad idag?

2010-02-26 @ 13:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0