vattna dan med lite vin


Idag känner jag livet i mej. Vaknade kvart i tio i morse och trodde att det var över. Men femton minuter senare satt jag med dosan och köpte mej två biljetter. Det blir JOHN MAYER den 30/5 och jag är så lycklig att jag kan kasta mej ut genom fönstret och gråta ihop med de ledsna barnen på dagisgården eftersom det antagligen gjorde ont. Ja, barnen har skrikit och gråtit hela morgonen och jag vet fan inte varför. Så brukar dem inte göra. Något måste vara fel.

Efter det gick jag och gjorde toast med bara massor av ost och en kopp kaffe med hushållspapper istället för kaffefilter. Mummsss. Sen tog jag ett långt bad och peelade mej med Lush You snap the whip, tvättade håret med Lush Squeky Green och balsamerade med Lush Jungle Balsam. Nu luktar jag vegan så det stinker om att!

Imorgon ska jag vara hos frisören kl. 9.15 och bli klippt, masserad och slingad. Wonderbar! Sen ska jag till valparna och torka bajs. Sen plugga. På torsdag blir det jobb och efter det föreläsning. Fredag blir det jobb och sen är det HELG och Emma ska bjuda mej på kött ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0