do it


Som jag konstaterade i morse så blev det inte mycket plugga av idag. Eller jo, men inte så mycket som behövdes. Imorgon då jävlar! Då ska jag gå upp runt 7-snåret, gå raka vägen till OKQ8 och köpa mjölk. Storm eller inte, jag ska ha mjölk i mitt morgonkaffe och mjölk i min morgongröt, annars fungerar jag helt enkelt inte. En uppfriskande morgonpromenad gör dessutom susen mot varenda gnagande tanke eller stressfaktor.

Nu har Victor gått och lagt sej och själv tog jag mej en middagslur runt 18-tiden så jag kommer antagligen vara uppe en stund till. Jag ska titta på: Bones, The Mentalist, Fringe, Desperate Housewives och Heroes. Det är stressande att ligga efter för jag är rädd att jag ska glömma dessa älskade serier. Det är luften jag andas.

Åh, by the by så har jag beställt de perfekta och länge letade efter ankel-bootsen. Halva priset. Från Chicy.se.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0