jag tyar icke me att


Nu skriver jag ett inlägg. Vet i tusan vad det ska handla om, men nu har jag lovat. Here goes..

Sitter på jobbet och har det fruktansvärt. Jag hoppas att ni lider med mej där hemma och således inte är utomhus i det underbara vädret. Jag hoppas ni sitter vid varsin dator med ett headset som känns som ett skruvstäd runt era stackars huvuden, och pratar med djävular som inte har mycket till intellekt. Inte alls mycket.. MÅNDAA!

När jag kom hem igår gick jag raka vägen in till sovrummet och satte igång Rederiet. Är på slutet av tredje säsongen och hur ska det gå? Ska Rolf och Henrik Bjurhed klara sej? Ska Jussi bli påkommen? Kommer Gustav att komma tillbaka? Och ska Kåkå behålla barnet? Herregud så spännande! Jag somnade i alla fall nästan på direkten, och glömde såklart att ta mina drugs. Nu mår jag som en påse skit, trots att jag tog den så fort jag vaknade. Jobbar till 18 och när jag kommer hem ska jag överdosera chips, Rederiet och nätshopping tänkte jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0