life is good


I'm having a grrreat day. Gick och la mej vid halv tio igår kväll och vaknade halv sju i morse, utvilad och nyponros-fräsch. Powerwalkade till jobbet på wait for it TJUGO minuter. Var på ett sprudlande humör och inte ens den argaste kunden could bring me down. Slutade vid ett och promenerade hem. Om en stund ska jag in till stan med Millan och köpa bodybutters och ikväll blir det bodybalance. Igår hade jag en långärmad tröja på mej som satt TAJT över armarna - WHAT IS UP? Inom en mycket snar framtid kommer jag vara nära mitt mål.

Pepp-playlist:
Jackson 5 - ABC
The Pipettes - Pull Shapes
The All-American Rejects - Move Along
Matchbox 20 - How Far We've Come
The Knife - Heartbeats
Train - Hey, Soul Sister
The Verve - Lucky Man
Third Eye Blind - Never Let You Go
The Statler Brothers - Flowers On the Wall
Snow Patrol - Just Say Yes
Jay-Z - Roc Boys (and the winner is)
Matchbox 20 - 3 A.M.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja nu kan det inte vara långt kvar till målet...jag trodde nästan det var du på bilden...Härligt att du mår så bra min Nyponros! Puss!

2010-03-22 @ 20:21:06
URL: http://keerstins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0