1...


Okej, seriöst. EN dag kvar! Jag tror jag dör. Pratade med Ros-Mari, hon var i Phuket i maj för två år sedan och berättade vad vi bara måste göra, till exempel åka till Freedom beach där man kan strö små bananbitar i vattnet så kommer det ett helt stim med vackra färggranna akvariefiskar. Vi skulle också åka till ett ställe som heter Laem Sing, som ska vara otroligt vackert. Hon sa att när det regnar så spolas det ned ormar från bergen.. Hmm.. Jag vill inte se några ormar.

Har så mycket att göra efter jobbet idag att jag inte kommer ha tid till något annat. Så nästa inlägg blir därför när vi är framme och den biten. Då får ni gå in på vår Thailands-blogg: fmylifenot.blogg.se.

Tack och hej snygga tjej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0