jag är trött på bitterheten vill va lycklig andas ut


stolt kasta in handduken, säga tack och vandra ut..


Har en svinig crappy vill-dö-fast-jag-orkar-inte-ta-livet-av-mej-dag idag. Azzåå, jag vill egentligen inte dö heller, det bör tilläggas. Det är bara inte särskilt roligt att leva idag. Jag känner mej som den mest meningslösa varelse that's ever walked this earth. Jag har inget jobb, inga pengar, ingen kärlek, inget sex, inga framtidsplaner. Men jag har mitt snus, musik och Dexter. Och jag ska till simhallen ikväll och ha spa med Emilia (if you weren't real I would make you up) och det ska bli myyys. Jag har inte skrubbat mej på evigheter, huden i ansiktet är lika torr som sanden i Kalahari och min hårbotten behöver en toning. I'm gonna take care of it.



LANVIN FOR H&M



Music today:

John Mayer - Clarity

Petter & Säkert! - Logiskt

Jack's Mannequin - Rescued

The All-American Rejects - Dance Inside

Damien Rice - Dogs

AA Bondy - Killed Myself When I Was Young

Modest Mouse - Little Motel

Snow Patrol & Martha Wainwright - Set The Fire To The Third Bar

Joshua Radin - Starmile

Prince & The Revolution - Purple Rain

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0