se solen gå ned i panoramaperspektiv

Känslan idag:

Jay-Z & Beyoncé - Upgrade U
Alanis Morissette - Hand In My Pocket
Kristofer Åström - Come Out
Lykke Li - Breaking It Up
Radiohead - High And Dry
Damien Rice - The Animals Were Gone
David Gray - Smile
John Mayer - Your Body Is A Wonderland

Känslan har fått diagnos: dissociativ identitetsstörning.

Idag gick jag upp vid tio och mina kindtänder värkte som bara den. Jag har legat och tryckt som en idiot inatt, med andra ord. Det är lite bättre nu när kaffet har fått mjuka upp min spända kropp. När jag vaknar vill jag ha det varmt och ombonat. Istället måste jag kasta mej ut i horvädret med Siv och gå en låång promenad, bara för att hon ska bajsa. Då är det skönt att veta att kaffet är klart när jag kommer tillbaka.

Vad fan ska jag göra idag då? Jag vill bara göra iordning mitt rum, men det är så sjukt stökigt där inne att jag knappt orkar se det. Hallrenoveringen har många nackdelar, till exempel innebär den att man har ställt in en byrå, en gigantisk spegel, en skänk, en hallmatta, tusen skor, tusen jackor och annat skräp från garderoberna i MITT rum. Vart ska jag sova då?

Jag går och lägger mej i badkaret nu. Jag ska prova alla nya produkter (krafs) som jag handlat. Sen ska jag måla naglarna och bli lycklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0