tror jag tralala


Vem är det som läser min blogg före klockan nio på morgonen? Som om min blogg skulle vara en sån där blogg som man måste-hinna-läsa-innan-jag-cyklar-till-jobbet-blogg. Jag har ingen aning om vilka som läser den, förutom ett par få. Jag tänker i min enfaldighet att hur kul kan det vara att läsa en blogg vars författare man inte känner? Men så kommer jag på att jag läser ganska många bloggar och jag känner ingen av dem.

Den här veckan har jag varit sugen på att lyssna på Mayday Parades album A Lesson In Romantics. MEN DET FINNS FÖR FARAO INTE PÅ SPOTIFY. Är det något jag avskyr med Spotify, förutom deras idiotiska reklamavbrott, så är det att all musik inte finns. Eller så finns låten med något skräpigt coverband, för att originalartisten inte vill sälja sin själ till djävulen.

Exempel:
Thom Yorke - Hearing Damage finns med Yoga Pop Ups (Yoga to Radiohead) hahaha
The Beatles - Here Comes The Sun finns med Brazilian Tropical Orchestra hahaha

En annan sak jag undrar är varför Eclipse-soundtracket inte finns, men både Twilight och New Moon finns? Svara gärna på det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0