svamp svamp svamp


Idag är det lite av min favoritmåndag. Förra veckan var det seriepremiärer mest varje dag och idag har inget mindre än DEXTER returnat. Äntligen.. Från vad jag sett av trailern kommer detta att bli en riktigt svår säsong för Dexter. Han kommer vara jagad och det skrämmer ju såklart vettet ur mej. Hur det kunnat bli så att jag sitter och håller tummarna för att en seriemördare ska klara sej, det är bortom mitt förstånd.

Igår hade jag en superhärlig söndag. Jag spenderade den i svampskogen med mamma, pappa, Elise, Allan och Siv. Jag plockade svamp tills det inte fick plats mer i min hink, sen rensade jag den, mördade fem spindlar och något annat med ben, förvällde svampen och frös in den. Sen bakade jag äppelpaj av pallade äpplen, som blev dödsgod. Den är slut nu. När jag slöt mina ögon igår kväll såg jag bara svamp.. svamp och svamp..

Nu tänker jag kolla om det är ledigt i tvättstugan. Ikväll blir det hårdträning. Say WHAAAT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0