24 biblar, 24 år


Usch, jag kommer ihåg när jag fyllde 14 och skrev "14 biblar, 14 år" i min dagbok på Lunarstorm. Det var tider det, när man fortfarande kunde sätta en etta istället för en tvåa före fyran, så att säga. Eller när man fortfarande hade Lunarstorm. Just nu väntar jag på att tårtbottnen ska bli klar (den grillas i ugnen för tillfället) och att Emelie ska komma hit så vi kan tillverka rosa marsipan och cruisa runt i Volvon.

Väcktes åtta i morse, av en skönsjungande familj och en av magläge åstadkommen nackspärr. Den har dock släppt någorlunda. Fick mini-marängswiss till frukost, en kopp kaffe, kramar och presenter. Precis så borde varje morgon vara, det är omöjligt att vara olycklig då.

 

Födelsedags-fedt:
Eliza Doolittle - Pack Up
Maskinen - Pengar
Twista & Anthony Hamilton - Sunshine
Jay-Z - Lucifer
Atmosphere - Puppets
Citizen Cope - Bullet And A Target

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0