rocka skjorta på sommarn shorts vita sneaks



Är i Djurängen och längtar efter sommaren så det stöööör - ids knappt leva, tyar inte se snön, orkar inte med gruset i skorna. Jag vill dra upp rullgardinen på morgonen och känna mej lite som en vampyr när solen sticker mej i ögonen, slänga på mej bikini och bara ha en blommig klänning över, solglasögon och sandaler, ihoprullad handduk under armen och cykeln till strandish. Jag gnager ner naglarna och river bort hårtestar från huvudet om det inte blir snart.

Förresten.. H&M's Conscious Collection.. Finner inga ord för att beskriva hur mycket jag tycker om den. Emelie har bestämt att jag bara ska önska mej presentkort på H&M när jag fyller år så jag kan köpa detta (m.m.):

hmconsciouscollection.com

 

Mjau!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0