tack hej, fuck dig


Fredag. Läste ut Aldrig fucka upp igår. Jag var alldeles uppe i varv. Hjärtat slog fort. Hårt. Fem sidor kvar. Upplösningen. Och så tar Jens Lapidus kål på hela boken. Why man? Why? Dock lyckades han få mig helt trollbunden av Snabba cash så jag tänker definitivt läsa Livet deluxe. Jag gillar dig Jens. Men allvarligt, slutet? Vilket jävla antiklimax.

Idag har jag klippt ned rosor och städat baksidan. Plockat hallon och varit lite halvbakis. Var uppe sent och drack vin och sprit, satt vid brasan, regn och åska, spelade TP m.m. Träffade Emilia på dagen igår, har nästan saknat livet ur mig efter den lilla människan, så det var gott att se henne.



Oskar Linnros - Annie Hall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0