april come she will


Under morgonpromenaden idag började jag längta till våren. April för att vara exakt. När solen lyser varm då och då, gruset sopas bort från trottoarerna och den sista snön till slut töar bort. När man kanske kanske vågar shorts och skor utan strumpor, bränner sig på näsan för första gången och dricker kaffe utomhus på morgonen.

Sånt jag lovat mig själv att skaffa till dess:
Jämnlångt hår och helblondering
Loads and loads of tunna silverringar
Sandaler (typ these pricks)
Nya awesome byxor - som de här, eller de här.. (undrar förresten hur svårt det är att fixa det själv, jag ska naturligtvis försöka)
Nya hårprodukter
Vara snygg i backslick


Apropå ingenting. Alla som gillar farliga, lite skitiga, solbrända vildar med smink och långt hår, riddarrustningar, swordfights, vargar, sex med dvärgar, lords och ladys, generellt snygga människor, rödvin, prostitution och lite krig SKA TITTA PÅ GAME OF THRONES (hello Khal Drogo). Jag har sett hela säsong 1 på fyra dagar. Need I say more?


Kommentarer
Postat av: Cacci - En katastrof med glimten i ögat!

Kikar in och hoppas att allt är bra med dig! :)

Kram! ♥

2011-11-22 @ 19:11:55
URL: http://nattstad.se/cacci
Postat av: Haidi Jakobsson

Hoppas du har haft en trevlig onsdag :)

2011-11-23 @ 18:01:24
URL: http://haidisblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0