tandläkarväder


Det är ju underbart väder idag, inte tandläkarväder - men likt förbannat ska jag dit ändå. Min tid har blivit uppskjuten i flera veckor för att hygienisten varit sjuk så nu har jag fått en annan. Jag ser inte fram emot det. Det är säkert nåt skit på gång med visdomständerna eller karies i kindtänderna som saknar emalj.

Och apropå uppskjutna tider. Jag ska till blodcentralen den 17 oktober och lämna blod. Hur tänker jag egentligen? Jag som var nån sekund från att svimma av ett vanlig blodprov när jag var där sist. Men. Jag ska i alla fall testa. Det kanske inte blir så farligt den här gången när jag vet vad jag har att vänta. För det andra så är det en fin gest och jag vill dessutom veta vad jag tillhör för blodgrupp.

Okej. Nu blir det tandläkarn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0